O nama


Tvrtka Optana 22 razvila se iz malog obiteljskog obrta Optika Ana, koja je sa radom započela 1990. godine sa samo jednim zaposlenim. Kao vlasnica i radnica u jednom, Ana Šaronja samostalno je krenula u izradu dioptrijskih naočala, te se u tome pokazala i dokazala kao vrsni optičar i time stvorila čvrste temelje za ono što je Optana 22 danas. Mali obiteljski obrt kroz godine se razvio te danas broji 39 zaposlenih. Prva optika otvorila je svoja vrata u Zaboku, a kroz godine otvorene su optike u Zlataru, Krapinskim Toplicama, Ivancu i Humu na Sutli.

optika-ana
naocale-optika-ana

POSLOVNICE

Pogledaj lokacije poslovnica

optika-ana-poslovnica

Ono što nas izdvaja od većine drugih optika je opremljenost najsuvremenijom i najboljom opremom, pristupačno, ljubazno i stručno osoblje, ugodan ambijent te potpuna garancija na sve proizvode kupljene ili izrađene u Optani 22.

Počeci naše firme temeljili su se ponajprije na proizvodnji dioptrijskih naočala te povezanosti optičara i klijenta. Time smo htjeli stvoriti odnos u kojem je kupac prijatelj i rado viđen gost. Premda smo proširili svoju ponudu, a time i pojačali svoj tim, daljnja nam težnja ostaje ostvarenje tople i prijateljske suradnje sa kupcima. Posebice u ovim vremenima kada se ljudi zbog nedostatka vremena i ostalih uvjeta udaljavaju jedni od drugih. Želimo svoje vrijeme posvetiti svakome kupcu jer nama je svaki kupac poseban i nastojimo da svi naši kupci na putu do nas slobodno mogu reći “Idem do svoje optike”.

Individualni pristup svakom pacijentu, susretljivost, ljubaznost i stručnost djelatnika rezultiraju kvalitetnom izradom optičkih pomagala. Kako bi se što više približili našim kupcima 2008. godine otvorili smo Očnu polikliniku Ana u Zaboku gdje na jednome mjestu možete dobiti kompletnu uslugu sa punom garancijom.

Uživajući višegodišnje povjerenje naših kupaca nastojimo tradicijom, kvalitetom, suvremenom opremom i znanjem naših zaposlenika stvoriti kvalitetne proizvode i usluge koji su prilagođeni potrebama naših kupaca i njihovom tempu života. Želimo promicati kulturu nošenja naočala i educirati ljude o važnosti zaštite očiju.

Nastavljajući naše nasljeđe, Optanau 22 vidimo kao snažnu optiku koja sa svojom bogatom ponudom nastoji uvijek biti ispred drugih, spremna zadržati konkurentsku prednost u regiji i osvojiti nova tržišta te na taj način ostvariti zajedničke ciljeve svojih radnika, lojalnih i zadovoljnih kupaca, poslovnih partnera, ali i šire zajednice u kojoj djelujemo. Bavimo se pružanjem oftalmoloških usluga te prodajom dioptrijskih i sunčanih naočala. Dok se usluge Poliklinike odnose na specijalistički oftalmološki pregled te određivanje dioptrije.

Svojim kupcima nudimo potpunu uslugu i cijelokupan proces od kontrole vida do kupnje dioptrijskih naočala izrađenih prema potrebama svakog pojedinca. Također, kupcima stojimo na raspolaganju i nakon kupnje naočala, sa stručnim savjetima i potpunom garancijom na sve proizvode kupljene i izrađene kod nas. Uz široki izbor dioptrijskih okvira u ponudi imamo i sunčane naočale poznatih svjetskih brendova sa visoko kvalitetnim zaštitama od sunca.

Kako bi još bolje zadovoljili potrebe svojih kupaca kreirali smo vlastiti brend Women & Man. Kao što sam naziv govori, navedeni brend je namijenjen za žene i muškarce. Modeli naočala zasnovani su na željama i potrebama naših kupaca. U fokusu je jednostavnost modela naočala, koje je lako kombinirati sa svakodnevnim kombinacijama. Cilj nam je da kupcima omogućimo da budu u trendu, da izraze svoju osobnost, a u isto vrijeme očuvaju svoje zdravlje.

Svakodnevno brinemo o korisnicima naših usluga, zaposlenicima, poslovnim partnerima, kao i lokalnoj zajednici za koju smo vezani i u okviru koje obavljamo svoju djelatnost. Naš cilj je uvijek uskladiti socijalna i ekonomska pitanja, kako bi opravdali povjerenje naših kupaca. Također, cilj nam je educirati kupce o kulturi nošenja naočala te o važnosti zaštite očiju i prevencije štetnih posljedica kojima smo izloženi kako na radu tako i u privatnom životu. Prema potrebama i željama naših kupaca nastojimo širiti paletu proizvoda koje nudimo, stvarajući prepoznatljive i kvalitetne robne marke. Zaposlenici su nam jednako bitni kao i kupci, oni su naše ogledalo. Kao ključ prodaje i glavni nosioci poslovnih aktivnosti u centru su upravljanja poslovanjem.

Sve više ulažemo i brinemo o svojim zaposlenicima. Ključni trenutak je već kod samog zapošljavanja djelatnika, gdje tražimo osobe sa kojima se možemo identificirati i kroz programe obuke i raznih treninga usaditi im određene vrijednosti koje poduzeće njeguje. Da bi postigli veće zadovoljstvo svojih zaposlenika pružamo im mogućnost dodatne edukacije i napredovanja. Zalažemo se za raznolikost, dinamiku i jednakost prilika. Njihov trud je uz redovna primanja nagrađen raznim stimulacijama. Nastojimo stvoriti fleksibilnu ravnotežu privatnog i poslovnog života. Naše poslovnice ne rade nedjeljom i praznicima, kako bi naši zaposlenici mogli više vremena provoditi sa svojim obiteljima. Kako bi pružili najbolju kvalitetu svojim kupcima naš stručni kadar sastoji se od tri majstora optike, četiri optičara te dva optometrista koji su na raspolaganju našim prodavačima, koji u svakom trenu mogu pružiti najbolju uslugu kupcima. Također, u Poliklinici Ana preglede obavljaju doktori specijalisti oftalmolozi sa dugogodišnjim iskustvom.

VIŠE MODELA

Pogledaj modele po najpovoljnijim cijenama

Također, cilj nam je educirati kupce o kulturi nošenja naočala te o važnosti zaštite očiju i prevencije štetnih posljedica kojima smo izloženi kako na radu tako i u privatnom životu. Prema potrebama i željama naših kupaca nastojimo širiti paletu proizvoda koje nudimo, stvarajući prepoznatljive i kvalitetne robne marke. Također, za sve svoje proizvode kupljene ili izrađene u Optana 22 pružamo potpunu garanciju. Zaposlenici su nam jednako bitni kao i kupci, oni su naše ogledalo i nosioci naše marke. Kao ključ prodaje i glavni nosioci poslovnih aktivnosti u centru su upravljanja poslovanjem.

Sve više ulažemo i brinemo o svojim zaposlenicima. Ključni trenutak je već kod samog zapošljavanja djelatnika, gdje tražimo osobe sa kojima se možemo identificirati i kroz programe obuke i raznih treninga usaditi im određene vrijednosti koje poduzeće njeguje. Da bi postigli veće zadovoljstvo svojih zaposlenika pružamo im mogučnost dodatne edukacije i napredovanje. Zalažemo se za raznolikost, dinamiku i jednakost prilika. Njihov trud je uz redovna primanja nagrađen raznim stimulacijama. Također, jedni smo od poduzeća koji još uvijek isplačuju svojim zaposlenicima božićnicu, uskrsnicu, poklone za djecu.

Nastojimo stvoriti fleksibilnu ravnotežu privatnog i poslovnog života. Naše poslovnice ne rade nedjeljom i praznicima, kako bi naši zaposlenici mogli više vremena provoditi sa svojim obiteljima, jer većina od zaposlenih ima svoju djecu (od 39 zaposlenih njih 22 ima djecu, ukupno 42 djece). Da bi pružili najbolju kvalitetu svojim kupcima naš stručni kadar sastoji se od tri majstora optike, četiri optičara te dva optometrista koji su na raspolaganju našim prodavačima, kako bi u svakom trenu mogli pružiti najbolju uslugu kupcima. Također, u Poliklinici Ana preglede obavljaju doktori specijalisti oftalmolozi sa dugogodišnjim iskustvom.

Prema svojim mogućnostima redovito primamo tehničare naočalne optike na praktičnu edukaciju. Želimo omogućiti mladim osbama da tokom školovanja steknu radno iskustvo u svojem zvanju. Ulaganje u stručnost te organizaciju omogućuje dobro radno okruženje koje pozitivno utječe na kvalitetu rezultata našeg poslovanja i dugoročno osigurava našu potrebu za produktivnim zaposlenicima.

Razvojem poduzeća želimo pridonijeti i razvoju lokalne zajednice u kojoj djelujemo. Naša prodajna mreža od pet optika pokriva područja Zaboka, Zlatara, Huma na Sutli, Ivanca i Krapinskih Toplica. Nastojimo što je više moguće podržati lokalne zajednice u kojima djelujemo putem donacija i sponzorstva kulturnih i sportskih udruga.

Sve više smo orjentirani zapošljavanju mladih osoba iz naše sredine, kako bi spriječili sve učestalije odlaske mladih iz Krapinsko-Zagorske županije. Da bi postigli najbolje rezultate kombiniramo iskustvo starijih i mladost novih zaposlenika koji donose svježinu poslovanju. Nastojimo biti aktivno uključeni u život zajednica u kojima smo prisutni, jer dobrobit drugih je dobrobit za posao.

Svakodnevni život pun je paradoksa. Svatko od nas više se puta u životu susreo sa nekim paradoksom a jedan od njih je paradoks pronalaženja prvog posla. Mladi u našoj sredni teško pronalaze prvi posao i zato sve više odlaze iz Krapinsko-Zagorske županije. Najčešći problem je pronalazak prvog posla mladih ljudi nakon školovanja, ali bez radnoga iskustva. Da biste dobili posao potrebno je radno iskustvo, a radno iskustvo ne možete dobiti dok ne dobijete prvi posao. Poznato!?

poslovnica-naocale

Većina se susrela sa situacijom da napravi prvi korak u svojoj karijeri, a vrata su vam se zatvorila uz objašnjenje: „Potrebni su nam ljudi sa radnim iskustvom“. Nakon toga dolazi pitanje kako su ljudi sa radnim iskustvom napravili prvi korak kada nisu imali radnog iskustva. Iznervirani tom činjenicom sami sebi govorite, tu nema logike.

Međutim, dolazimo do novog paradoksa i to sa ekonomskog gledišta poduzeća. Zapošljavanjem mladih bez iskustava iziskuje dosta truda u osposobljavnju, koje traje najmanje pola godine, a u tom razdoblju oni ne privrijeđuju poduzeću i ne garantira se njihov ostanak u poduzeću. No spremni smo preuzeti navedeni rizik jer želimo pružiti priliku mladim ljudima da bi barem u maloj mjeri umanjili broj situacija da mladi odlaze iz Krapinsko-Zagorske županije.