Reklamacije

Od kupnje možete odustati u svakom trenutku. Ako slučajno potvrdite narudžbu, slobodno nas kontaktirajte (webshop@optana22.hr, telefon 049/264-007) i otkažite ili ispravite svoju narudžbu.

  1. Registrirani korisnik ima pravo u roku od 14 kalendarskih dana od dana dostave proizvoda  na povrat kupljenog proizvoda. Optana 22 će, na osnovu zahtjeva za povrat ili zamjenu, registriranom korisniku vratiti sredstva  na račun koji je korisnik naveo u samom zahtjevu ili zamijeniti proizvod s novim u roku 30 dana  od datuma primitka vraćenog proizvoda na adresu navedenu na obrascu za reklamaciju.
  2. Registrirani korisnik najavljuje povrat kupljenih proizvoda na email adresu webshop@optana22.hr za reklamaciju nakon pristupa webshop usluzi, navodeći osobne podatke i ostale podatke vezane uz kupnju.
  3. Povrat dostavljenih proizvoda vrši se dostavom na adresu o kojoj je registrirani korisnik obaviješten na obrascu za reklamaciju.
  4. Troškove povrata proizvoda snosi registrirani korisnik.
  5. Registrirani korisnik je obvezan dostavljene proizvode vratiti u stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena).
  6. Ukoliko se nedvojbeno utvrdi da je reklamacija na proizvod neopravdana ili da je do neispravnosti naručenog proizvoda došlo zbog neadekvatnog rukovanja ili uporabe, tada Optana 22 nije dužan izvršiti povrat novca ili dostaviti zamjenski proizvod. Reklamirani proizvod bit će vraćen korisniku o njegovom trošku uz pisano objašnjenje razloga neprihvaćanja zahtjeva za povratom ili zamjenom.
  7. Ukoliko je zahtjev za povratom novca ili zamjenom opravdan, Optana 22 će postupiti kako je navedeno u točci  1  s time da će trošak ponovnog slanja proizvoda snositi Optana 22.
  8. Ukoliko je došlo do pogreške prilikom pakiranja naručenih proizvoda te kupac nije dobio naručeni proizvod već neki drugi, dužan je navedeno prijaviti putem obrasca za reklamaciju u roku od 14 dana. U tom slučaju, korisnik vraća krivo isporučen proizvod na trošak Optana 22 koji se obvezuje isporučiti naručeni proizvod ili izvršiti povrat novca (sukladno zahtjevu korisnika) u roku od 30 dana od zaprimljenog krivo isporučenog artikla.
  9. Ukoliko korisnik nije dobio naručeni i plaćeni proizvod, dužan je to prijaviti u roku od 14 kalendarskih dana od dana očekivanog dolaska naručenog proizvoda putem obrasca za reklamaciju ili putem kontakata objavljenih na web stranici. Optana 22 je u tom roku dužan utvrditi što se dogodilo sa reklamiranom pošiljkom, te korisnika obavijestiti o daljnjem rješavanju reklamacije.

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).
Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS –  http://ec.europa.eu/odr

U slučaju neriješenih prigovora potrošači  mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) .  Trgovac Optana 22 d.o.o. će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Radnička cesta 52/I, 1000 Zagreb, Hrvatska,  ili na http://www.hup.hr/

Pisani prigovor, odgovor, obavijesti

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor Optani 22.
Optana 22  vam omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem pošte, telefona 049 264 007 ili putem maila info@optana22.hr.

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Optana 22 će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor vam po Zakonu mora stići u roku od 15 (petnaest ) dana od dana zaprimljenog prigovora.